Politica de retur

Mimark Logistic SRL respectă prevederile Ordonanței de urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonanțe, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul.

 Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgîrieturi, șocuri etc. Dacă te gîndești să returnezi un produs, te rugăm să iei această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevăzut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, există pentru a îți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin, nu pentru a-ți oferi utilizarea gratuită.

Dacă dorești să returnezi un produs achiziționat de pe www.mimark.ro te rugăm să urmezi umătorii pași:

1. Exprimă-ți dorința de returnare a produsului (care trebuie să se încadreze în standardele menționate mai sus) printr-un e-mail la [email protected], în care trebuie specificat numărul comenzii, numele complet și numărul de contact, dacă se dorește înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii. În cazul în care dorești să primești contravaloarea produsului, te rugăm să ne trimiți un cont IBAN în lei pentru returnarea sumei.

2. Produsele pot fi returnate cu ajutorul curierului, respectiv dumneavoastră veți suporta integral costul transportului. Coletele trimise cu plată către Mimark Logistic SRL, fără un acord prealabil, vor fi refuzate.

3. Coletul va conține produsul pe care dorești să îl returnezi, ambalat corespunzător în bula protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-o cutie închisă cu bandă adezivă. De asemenea, te rugăm sa returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare. Dacă ai beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui să le  returnezi și pe acestea în stare intactă. Atașează în colet și cererea de retur completată și semnată.

4. Coletul va fi expediat catre Mimark Logistic SRL, prin intermediul serviciului de curierat care a livrat marfa, iar costul transportului va fi suportat de către tine.

5. Odată ajuns la noi, departamentul specializat va face recepția cantitativă și calitativă a produsului returnat, pas atent supravegheat și monitorizat. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el iți va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului.

6. Odată îndeplinite condițiile de retur, în cazul în care se dorește rambursarea sumei, banii vor fi virați în contul specificat în mail-ul de retur urmînd ca banii sa fie vizibili în cont în maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la depozit. În cazul în care dorești înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește codițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina ta, dacă comandă nu indeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.

Ce căutați?
Vă rugăm să introduceți cuvântul pe care doriți să-l căutați și apăsați „enter”